dinsdag 7 februari 2012

Sorry sorry sorry en nogmaals sorry

Nou nou, wat heb ik alweer een tijdje niks meer gepost op mijn blog gepost. En ik zal je ook eens vertellen waarom:

1. Voorbereidingen voor mijn verjaardag
Ik was namelijk jarig op 5 februari maar natuurlijk moesten er ook wat voorbereidingen van pas komen. Dus kwam ik wat minder op de laptop.
2. Minderen
Ja, het is ook zo dat ik een beetje minder met laptoppen. Ik heb ook andere dingen gevonden waardoor ik me gewoon bezig kan houden, dus het is niet steeds van achter de laptop zitten.
3. Cito
Ja, op school hebben we nu de Cito-Toets. Het is landelijk. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar het is de eindtoets voor dat je naar de middelbare gaat. Vandaag hebben we de eerste Cito-Toets gehad. Dat was Taal 1, Rekenen 1, Taal 2 en Wereldoriëntatie. Het moeilijkste van die vond ik Rekenen en Wereldoriëntatie.
4. Inspiratieloosheid
Ja, ik had al eerder verteld dat ik een beetje inspiratieloos ben. Dus ik heb erg weinig ideeën voor mijn blog. Jammer. Want ik wil graag veel posten op mijn blog. Maar dat kan niet als ik geen inspiratie heb.

Het spijt me erg, maar de laatste tijd komen er niet meer zo veel posten op mijn blog. Misschien eindigt het wel op een einde aan deze blog.
Maar dat zien jullie binnenkort wel. Dus voor nu...
Adios

Geen opmerkingen:

Een reactie posten