dinsdag 7 februari 2012

Inspiration

Hoi hoi :)
Eindelijk kom ik weer met een inspiratie-foto-post. Ik heb niet veel te vertellen dus laten we maar eens snel beginnen!


Ik hou van fantasie, en ik vond deze foto wel wat fantasievol hebben. Geen idee wat er zo fantasievol aan is maar het doet me denken aan fantasie. :)


Ik vind foto's maken wel leuk, maar jammer genoeg doet mijn camera het niet meer. Maar deze foto vond ik wel wat schattigs hebben. :D


Mijn obsessie met Pokemon is weer flink gestegen. Volgende keer als we mogen tekenen of zo ga ik denk iets maken net als op deze foto :)


Ik droomde er wel eens van. Dat ik opeens in een wereld kwam met schattige huisjes en van die schattige meubels zoals op deze foto. En dan ook een leuk thee partijtje en zo. :)


Soms als ik in het donker thuis kom, zie ik sterren. En dan geloofde ik altijd dat als er een ster naar beneden viel, dat je een wens mocht doen. Ik stond dan even stil en deed een wens. En dan maar hopen dat je wens dan ook uitkomt. :D


Toen ik klein was dacht ik dat je kon vliegen als je erin geloofde. Ik probeerde steeds te vliegen en dan verkleedde ik me ook als een elfje, met mijn vleugels en toverstokje. Mooie herinneringen.


Ja, ja. Het is alweer bijna valentijn. Misschien kom jij je geheime aanbidder wel tegen, of misschien ben jij wel een geheime aanbidder? :)


Ik hou van tekenen, en dan teken ik graag dingetjes zoals deze hier op de foto. Van die schattige dingetjes. :)


Ik ben dol op sprookjes. Vroeger las ik heel vaak Sneeuwwitje. Als ik een appel at deed ik dan ook alsof die appel giftig was. :)

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten