zondag 29 januari 2012

Yellow Lips - Graphic♥

Hoi♥
Daar ben ik dan weer. Ja, weer met een graphic. Hij is een beetje mislukt, maar dat boeit mij niet. Het enige wat mij boeit is dat ik ten minste weer wat te posten heb!
Zoals nu, ik kom weer met een graphic, je leest het al goed aan de titel. Het heeft iets te maken met Gele Lippen. Ja, de kleur GEEL staat nu tijdelijk in het zonnetje.
Ja, kleuren hebben ook een leven, zeg ik altijd. :)
JA DAT WEET IK OOK WEL, IK BEN GEWOON EEN GEK IEMAND EN DAAR KAN IK NIKS AAN DOEN WANT MIJN KARAKTER IS GEK EN RAAR EN VREEMD OF JE HET OOK NOEMEN WILT :D
Oh, de Caps stond aan, stoute ik. Nou, word maar niet verdrietig, want ik schreeuwde niet, Caps stond alleen aan en dat hoeft niet meteen te betekenen dat ik schreeuw♥

Dit is dus de graphic. De lippen zijn mislukt. So What? :)
Nou, laat maar een trotse reactie achter op mijn blog als je daar tijd voor hebt, of als je zin hebt, dan reageer ik misschien wel trots en dan ben ik weer blij :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten