zaterdag 11 februari 2012

COLORS and ART

Hoi lieve lezers :)
Ik kom weer eens met een nieuwe post. Namelijk een tekeningen post. Daarmee bedoel ik dat dit een post is met allemaal dingen die met tekenen en zo hebben te maken, zoals kleuren.

Maar nu gaan we beginnen met de tekeningen die ik heb gemaakt!

Zoals je hierboven ziet heb ik een meisje getekend. Het moest een prinses voorstellen maar het was niet zo goed gelukt. Op papier zou het me misschien wat beter zijn gelukt.
Want deze tekening heb ik gemaakt op de laptop en dat is natuurlijk wel een beetje lastiger dan op papier. Maar wat vinden jullie van deze tekening?


Volgens mij heb ik deze wel eens eerder gepost? Nou, ik weet het niet meer zeker. Ik had toen Doornroosje getekend. Ik vind dat ie er wel op lijkt. Ik ben erg blij met deze tekening.


Deze heb ik volgens mij ook wel eens eerder gepost? Het moest een zeemeermin voorstellen die aan strand werd aangespoeld. Wat vinden jullie ervan? Ik ben dol om fantasie wezens te tekenen, zoals zeemeerminnen en elfen. Ook andere fantasie wezens!


Deze heb ik gisteren nog getekend! Het is een rood oog en het moest een beetje boos kijken. Dat kon ik het beste laten uiten door de wenkbrauwen. Wat vinden jullie ervan?


Natuurlijk horen er ook wat kleuren te komen tijdens het tekenen. Zoals deze kleuren. Het hoeft niet altijd zo ingekleurd te zijn. Het kan ook gewoon niet ingekleurd zijn. Dat doe ik meestal.


Ik hou ook van verven. Dan kun je heel erg leuk mengen en dan maak je van die super originele creaties. Weet je wat, ik ga nu maar eens verven.

xx

1 opmerking: