donderdag 5 januari 2012

Allereerste post in 2012 YAY :D

Dit is mijn allereerste blogpost in een heel nieuw jaar. Even lekker fris en fruitig opnieuw beginnen met de lading posten op mijn blog waar je nu bent.
Ik zal er nog over nadenken maar misschien dat ik de blog een beetje meer ga veranderen. Misschien ook niet, maar ik zal erover nadenken. Misschien dat ik wel ermee stop! Haha, ja dat kan trouwens ook. Maar ik vind het zo leuk om te bloggen dat ik wel misschien nooit stop. Nou, nooit? Er zal natuurlijk wel een eind aan komen. Als ik ouder word en het een beetje zat ben.

Maar dan kun je het toch een nieuwere frissere start geven?

Ja, dat zul je misschien wel denken. Dat kan (natuurlijk kan dat). Maar als ik ouder ben, en dat ik bloggen niks meer vind, hoezo maak ik dan een nieuwere frissere start met mijn blog? Terwijl ik het helemaal zat ben?

Ja, ik vraag dingen aan mezelf, maar misschien wilden jullie ook deze vragen stellen en zo beantwoord ik ze dus. Haha, ja ik ben altijd zo geweest mensen. Haha, ik vraag dingen en beantwoord ze gelijk. Maar als jij nu nog meer vragen hebt die je graag aan mij wilt stellen, kan dat natuurlijk! Als je nou hier even je vraag post, kan ik hem in een andere nieuwe post beantwoorden, zodra er genoeg vragen zijn om mij weer poosje zoet te houden!

Oké, maar nu even naar het onderwerp waar het nou echt over zou moeten gaan. De graphic! Ik had hem vorig jaar gemaakt, (2011). In December om zo precies te zijn. Oh, ik ruik popcorn met een boter smaak, oh jee. Maar ik had geen zin om hem te posten op mijn blog omdat ik een heel erge luie dag toen had, ik had geen zin om te typen en ik wist trouwens ook niet wat ik zeggen moest. Het enige wat ik wist was dat ik met mijn graphic verschijnen en dan ook met een fris nieuw verhaal die nooit eerder is geschreven! Oh jee. Maar toen had ik geen idee. En nu lekker wel. En dit is... MIJN ALLEREERSTE 2012 POST!!! Als jij nou deze post zou zijn? (ja, ik kijk graag kook zenders en toen zei een kokkin dat als ze een bloemkool was, dat ze met dat gerecht wat ze maakte, een heel blije bloemkool zou zijn, dus waarom niet met posten i.p.v bloemkolen en i.p.v ik jij?) Maar als jij nou deze post was, dan zou jij het toch ook zo'n eer vinden dat jij het hoofd bent van alle posten die hier in 2012 komen te staan?

POTVER DE POTVER!! DOE IK HET ALWEER!!
Ik wil dus wat vertellen over de graphic, wat ik eigenlijk al had moeten doen. Maar ik wou weer eens wat vertellen om jullie weer wat te lezen te geven. Bla bla bla. Maar nu de graphic. Ik heb gewoon wat aanpassingen gemaakt en ook de open ogen juist het tegenovergestelde gemaakt. Dicht namelijk! Haha, ben je al zou nieuwsgierig? Nou kom op en scroll een beetje naar beneden!

TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Dit is dus de graphic waar ik het eigenlijk over had moeten vertellen. Misschien klopt die zin niet zo goed. Ik heb ook een beetje een heel vreemde zinsbouw. Maar wat vinden jullie ervan? Laat een mening achter en ik reageer met een open hart terug!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jasmijn. =)
    Ik dacht, ik ga weer eens op de blog van Jasmijn kijken.
    Wat schrijf jij goed!
    En wat kan je mooie graphics maken.
    Echt super mooi meiss!
    Hoop je gauw weer eens te spreken op stardoll.
    xx Sam.(Bestie vriendin... Heb ruzie met Tineke, is niet zo leuk. :( Ze praat al 2 dagen niet meer tegen me.:S)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Samantha: Hoi Samantha, :P
    Phoe, wat heb ik jou lang niet meer gezien of gesproken! Echt een lange tijd geleden. Hoe is het nu met je?
    Dankjewel voor je lieve reactie en ik hoop ook om jou weer gauw eens weer te spreken op stardoll of zo! :P

    BeantwoordenVerwijderen