dinsdag 17 januari 2012

Sorry - alweer

Ja, hoi lieve lezertjes.
Al weer een tijd geleden dat ik nog iets had gepost op mijn blog. Ja, ik heb weer eens school en dus heb ik minder tijd om achter de computer te komen zitten. Trouwens, ik moest de laptop delen met mijn zus. Dus we hadden af en toe van die vaste tijden, maar ik wou niet meer zo graag computeren.
Ik heb namelijk andere leukere hobby's gevonden dan een beetje achter de computer zitten. Zoals schrijven, ik schrijf nu een boek, gewoon met de hand. Maar ook schrijf ik een boek op de computer. Ik knutsel graag, dus ik knutsel nu ook wat vaker en ik lees. Dus dat computeren ben ik misschien wel een beetje vergeten, misschien dat ik het nu wel een beetje loslaat.
Oh jee, ik begin weer een beetje dramatisch te doen. Ik hoor dat muziekje al in mijn oren, bah. Maar ja, ik probeer heel vaak om iets te posten op mijn blog, maar die domme inspiratieloosheid blijft maar in me. Dus dan blijf ik wel inspiratieloos. Maar gelukkig heb ik jullie nog, jullie kunnen me toch goed helpen met wat ideeën en zo? :)

Even naar nog meer nieuws, heel erg leuk nieuws, nou, dat vind ik zelf wel...
IK BEN BIJNA JARIG :D
Ja, het is echt waar, ik ben bijna jarig. Namelijk op 5 Februari. Al over iets minder dat 3 weken. Oh, ik ben zo benieuwd wat ik krijgen ga. Misschien maak ik wel een post wat voor dingen ik heb gekregen. Hopelijk heb ik dat kabeltje dan al gevonden, want anders kan ik er geen foto's bij toevoegen. :)

Nou, dit was het dan maar weer voor nu, misschien post ik zo nog wel iets, als ik niet inspiratieloos ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten