zaterdag 24 december 2011

Wat ik zal doen of proberen in 2012

Ja, wat zal ik eens doen in 2012? Gezonder leven? Beter leven? Het maakt niet uit, ik zal een lijst maken met wat ik allemaal graag wil doen in 2012. Wat ik wil veranderen, en wat ik liever mee wil gaan beginnen, hier komt ie dan! :D

1. Gezonder leven
Oké, ik vind dat ik genoeg groente en fruit eet, maar toch wil ik daar iets aan veranderen. Groente en fruit zijn gezond, maar er zijn toch genoeg andere dingen die gezond zijn? Nou, daarom dat ik gezonder wil gaan leven. Ik zal vaker gaan sporten i.p.v twee keer in de week. Ik ga vaker proberen een frisse neus te halen en ik zal natuurlijk iets gezonder eten! :)

2. Beter leven
Nu heb ik meestal een slecht gevoel over mezelf. Ik zal proberen in 2012 even tot rust te komen en dan proberen om positief te wezen zijn i.p.v negatief over mezelf. Daarom wil ik ook iets beter leven, nu zit ik ook goed, maar toch wil ik volgend jaar wat dingen veranderen aan mezelf, zoals dat ik juist een goed gevoel over mezelf moet hebben i.p.v van een slecht gevoel!

3. Minder verlegen zijn
Nu ben ik nog steeds een verlegen type. Ik wil een klein beetje minder verlegen zijn, dus ik zal proberen om een beetje minder verlegen te zijn tegenover mensen waarmee ik nog nooit mee heb gesproken. Ik blijf natuurlijk als mezelf gedragen maar toch zal ik die verlegenheid een beetje loslaten. :)

4. Naar andere werelddelen gaan
Ik zou graag naar een ander werelddeel gaan als vakantie. Maar ik durf niet om per vliegtuig te gaan reizen. Ik heb een angst voor vliegtuigen. Maar ja, ik wil dus wel eens naar een ander werelddeel reizen. Hopelijk gaat dat ook eens gebeuren.

Verder hoeft er niet echt iets te veranderen. Dus dit was het dan maar weer voor vandaag.
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten