donderdag 22 december 2011

Er is er 1 jarig! HOERA HOERA!! :)

En dat vieren wij allemaal blij-blij-blij-blij!♥
Ja, stardollsGB.blogspot.com bestaat nu precies 1 jaar. Precies een jaar geleden begon ik met deze blog, toen nog Engelstalig, nu doe ik het al een tijdje in het Nederlands. Maar, nu dat mijn blog 1 jaar bestaat wil ik dit in deze post lekker uitgebreid vieren♥

En daarom heb ik dit bewegende plaatje gemaakt. Terwijl ik nu aan het typen ben is de foto aan het bewegen, maar ik ben er niet zeker van dat als ik hem heb gepost, dat ie dan nog steeds beweegt. Dat had ik dus namelijk toen ik die andere bewegende plaatjes maakte, die kun je trouwens nog terug vinden in mijn posten van de andere afgelopen maanden. ;)

Ik ben heel erg blij dat ik binnen 1 jaar de 34 volgers heb gehaald, ik bedank daarom al mijn volgers. Ook ben ik blij dat ik ook al heel erg veel posten heb, bijna 300 al! En ook vind ik het heel leuk dat mensen ook gewoon reageren op mijn blog en posten. Dat vind ik ook heel erg leuk, want anders is er eigenlijk niet zo veel aan die posten. Ach ja, er zijn wel lezers natuurlijk, maar je hoeft dan niet per se te reageren♥

Maar oké, ik stop nu maar weer eens, misschien dat ik strakjes nog iets ga posten op mijn blog maar ik ben er nog niet zeker van. Maar, blijf kijken want misschien komt er wel een nieuwe post erbij. Misschien!

x

4 opmerkingen: