zaterdag 17 december 2011

Untitled - Graphic

Bonjour!
Ja, ik probeer nu eens wat vaker in de dag iets te posten op mijn blog. Maar ik blijf altijd nog een beetje inspiratieloos! Dus, ik kan niet 24/7 een post plaatsten op mijn blog, ik kom ook niet altijd op de laptop dus ik kom ook niet altijd op mijn blog. Ja, soms kom wel op mijn blog. Maar dan kijk ik meestal of er reacties en zo zijn geplaatst. Maar ik kom dan ook natuurlijk om terug te reageren omdat ik dat erg leuk vind. Ook post ik dan natuurlijk wel wat op mijn blog en dan misschien ook nog een paar andere posten en dan log ik hier weer van af en dan doe ik andere dingen die je in je leven kunt doen!

Maar ja, de laatste post was gisteren. Ik wou nog meer posten maar ik ging ook een film kijken op SBS6 en die duurde ook wel heel lang, namelijk tot 23.20 of zo, ja zoiets. Maar ja, dus ik kon ook niet meer iets op mijn blog posten omdat ik na de film al heel moe was, dus daarna bleef ik maar in me bed liggen en ik viel langzaam in slaap. En nu is het zaterdag en het is vandaag ook niet zo'n bijzondere dag voor me, want er komt geen visite of iets anders wat de dag weer wat voller maakt. Alleen ben ik daarnet nog heel snel met me vader boodschappen doen maar dat stelde niet echt iets voor, dat deden we gewoon binnen een minuut of twintig. Dus tja, drie tassen vol met dingen die we gekocht hebben en zwaar waren ze al helemaal niet! Gelukkig maar.

Maar nu even over het onderwerp. De graphic. Haha, ja omdat ik zo graag wil gaan typen heb ik maar ook besloten om wat andere dingetjes erbij te vertellen zoals hierboven wat je blijkbaar al gelezen hebt. Maar nu even de graphic. Ik laat hem nu nog even zien en daarna vertel ik lekker meer!

Zo, en dit is dus de graphic. Nogal simpel. Vind je niet? Ach ja, ik had enorm veel tijd om hem te maken maar ik wou hem niet zo uitgebreid hebben dus heb ik besloten om het kort en simpel te houden, snap je?
Nou, ik heb veel glans gebruikt, dat kun je ontzettend goed zien in het gezicht, het lijkt alsof ze een beetje een bol hoofd heeft maar dat heeft ze niet, dat komt denk ik een beetje door de glans op de wangen en ook denk ik een beetje door de mond die ik al een tijd graag gebruik.

Phoe, wat heb ik toch een verschrikkelijke pijn aan me nek, straks maar een massage. Als ik die ten minste kan vinden hier in de buurt want ik ga echt niet in een auto stappen terwijl het maar bijvoorbeeld twee stappen verder vandaan is. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten