maandag 19 december 2011

Pink, happy, weird - Graphic

Hoi!
Ja, ik heb weer een nieuwe graphic gemaakt. Nou, ik heb hem al eerder gemaakt, in het weekend, dacht ik. Maar ja, wanneer ik hem heb gemaakt doet er niet aan toe. Want over een paar dagen bestaat mijn blog 1 jaar en dat moet uitgebreid gevierd worden! :D
Daarom deze blije graphic die ik in het weekend heb gemaakt. Hopelijk vinden jullie hem wel leuk want ik vind hem erg leuk, ook al heb ik hem zelf gemaakt. :)

Hij is raar ? Maar ja, ik ben zelf ook wel een beetje raar, ja, ik geef het lekker toe. Maar ja, ik heb eigenlijk niet erg veel te vertellen dus tja, ik stop maar weer voor deze keer en hopelijk komt er een reactie te staan, zodat ik weer lekker terug kan reageren!
x

2 opmerkingen:

  1. Wow, wow, WOW!
    Deze is super gaaf. =D
    Super stoer gemaakt moppie.
    xxx Sammiejj.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Samantha: Heel erg bedankt hoor Samantha♥ :D

    BeantwoordenVerwijderen