woensdag 21 december 2011

DIY: Een kettinkje maken♥

Hallo lieve lezertjes!
Ik maak eindelijk weer een D.I.Y post, omdat ik een heel erg leuk idee voor jullie heb! Misschien kennen jullie het al, maar ik ga je leren hoe je een leuke ketting kan maken. Het enige wat je nodig hebt zijn:
1. Ketting zonder hanger of ander versiersel.
2. Een paar leuke hangertjes voor je ketting.
3. Creativiteit.
4. Misschien ook een ouder erbij.
- - -
Oké, laten we maar snel beginnen met de uitleg, het is zeer makkelijk, vind ik, dus je bent in een paar minuten al klaar!


Stap 1.
Je hebt gewoon een ketting nodig, heel simpel. Maar je moet er wel voor zorgen dat er geen hangertjes of andere versiersels aanzitten. Hij moet helemaal saai zijn zeg maar. Zodra je hem klaar hebt liggen zoek je even wat leuke hangers die je er wilt aan hangen. :)


Stap 2.
Zodra je een leuke hanger hebt gevonden, leg je hem naast bij je ketting. Zoals deze. Een beetje een slechte foto maar het is hier nogal bewolkt. Deze hanger is een wereldbol met een maan die je kunt verschuiven. Zelf heeft ie ook een hangertje aan vast, zodat ie aan de ketting vast kan zitten.


Stap 3.
Zodra je het hangertje aan de ketting vast hebt gemaakt ben je klaar! Dat was toch snel? Nou, heb je nog meer leuke hangertjes kun je ze erbij hangen. Om hem toch nog iets vrolijker te maken. :)
- - -
Zo, dat was het dan alweer. Hopelijk is het jullie gelukt om een leuke ketting te maken. En als je klaar bent, stuur dan eens een foto, ik ben benieuwd hoe jouw kettinkje eruit ziet! Dus, laat het me weten in een reactie.

5 opmerkingen: