zaterdag 5 november 2011

Mijn verlanglijstje!

Het is alweer bijna December. En dan is het weer tijd voor Sinterklaas en Kerstmis. Natuurlijk krijg je dan allerlei leuke cadeaus. Maar dan moet je toch wel eerst een verlanglijstje maken, anders krijg je iets waar niets aan hebt, of je krijgt wat, dat je al hebt. Dus we beginnen met een verlanglijstje maken! Hier is mijn verlanglijstje voor Sinterklaas en Kerstmis! :D

Sinterklaas
1. Ketting
2. Bal [weet zelf ook niet waarom maar dan verveel ik me niet zo snel]
3. Sleutelhangers
4. Hello Kitty spullen [weet niet waarom maar Hello Kitty is schattig]

Kerstmis
1. Muts
2. Sjaal
3. Kerstballen
4. Kerst poppetjes
5. Krans
6. Kerst verlichting

Verjaardag
1. Fiets
2. Schetsboek
3. Ketting
4. Haarband
5. Potloden
6. Lego [ik heb een obsessie met lego, en lego is niet alleen voor jongens]
7. Zonnebril
8. Badjas
9. Wereldbol
10. Boekenleggers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten