zaterdag 5 november 2011

Drie stijlen

Hoi! (:
Ik verveelde me toch weer dus ging ik maar weer wat posten op mijn blog. Ik kom nu aanzetten met drie stijlen. Waar ik mijn mening over zal gaan geven. We gaan maar snel beginnen.

Ik heb totaal geen idee wat deze look moest voorstellen. Ik pakte gewoon maar wat leuke kleren en deed er wat mee. Gewoon, shirtje, jasje, broekje, maillot, schoenen, riem en handschoenen. Simpel. Lijkt een look met veel kleren maar het is niet zo veel. :)

Helemaal geel bruinig. Bruine schoenen, gele rok, gele tas, geel jasje. Maar wat voor shirt daar onder zit kun je niet zien omdat dat jasje dat verbergt. Maar, hij is toch wel leuk?

Rood, bruin, rood. Ik vind het een school look. Maar, hij is toch ook wel een klein beetje simpel, gewoon een shirt, broek, schoenen en dan een jas. Klaar. Even simpel maar toch heeft het wel wat leuks, vind je niet?


Sorry voor de korte post, maar ik verveel me en heb niks anders te vertellen. xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten