maandag 7 november 2011

Het spijt me.

Ja, hoi.
Ik heb al een tijd niks meer gepost op mijn blog. Dat komt omdat ik niet meer vaak achter de laptop zit. Ik moet mezelf focussen op mijn huiswerk en toetsen. Je wilt niet weten wat ik allemaal moest leren. Biologie (wat heel moeilijk is), Engels (gelukkig is dat wat makkelijker), Topografie (van Afrika, ik moet 51 dingen uit mijn hoofd leren) en dan nog huiswerk Taal, gelukkig heb ik taal en biologie al af.

Maar even voor de duidelijkheid, ik heb het druk. Ik heb het druk. Ik kan niet meer iedere dag 24 uur komen. Ik heb het druk. En ik ga er geen zielig verhaal achter hangen. Dus, misschien kap ik met deze blog, of misschien ga ik wel ermee door. Het is mijn keus, maar jij mag natuurlijk hiervan je mening zeggen. Je hoeft niet anoniem te reageren. Spreek gewoon de waarheid want dat is het beste wat je maar kunt verzinnen. Beter ben je eerlijk.

Maar, ik meld wel als ik stop. Maar misschien dat ik nu tijdelijk stop of dat ik misschien later post of dat ik misschien nooit stop. Je weet maar nooit. Maar ik ga erover nadenken en dan horen jullie morgen wel wat mijn besluit is. Ik ga niet zielig doen. Ik ga gewoon typen wat ik kwijt wil en klaar. Jij leest het dan misschien en misschien (héél misschien) krijg ik nog een reactie binnen, maar ik heb nu nog geen idee wat ik ga zeggen. Stop ik? Stop ik tijdelijk? Stop ik niet?

Dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten