dinsdag 8 november 2011

Uitslag

Ik had gister beloofd dat ik vandaag zou gaan vertellen wat ik met mijn blog ga doen. Nou, ik heb er gister over nagedacht en ik ga tijdelijk stoppen met deze blog. Ik post nu maar 1x of misschien 5x per dag op mijn blog. Misschien per week. Je weet maar nooit.

Maar even kort gezegd, ik stop tijdelijk en ik post deze weken maar heel weinig. In het weekend zal ik wat meer posten op mijn blog, maar ik ben de laatste tijd erg inspiratieloos dus als jij wat ideeën hebt kun je het altijd bij mij kwijt. Het maakt niet uit wat het is, ik ga eens een kijkje nemen en dan zal ik het wel eens op mijn blog posten.

Ja, het klopt. Ik ben deze dagen niet meer zo hyper als normaal. Komt omdat ik geen goed humeur heb vandaag. Dus niet gelijk dom en zielig doen als ik bot doe tegen je. Misschien voel ik me morgen weer wat beter, maar ik weet het niet zeker. Je kunt me natuurlijk wel blijer maken om wat reacties op mijn blog achter te laten. Dat zou ik erg fijn vinden want als jij reacties op mijn blog achterlaat, laat ik ook wat reacties op jouw blog staan.

Maar ja, ik heb geen idee of er iemand is die even wat reacties wilt achterlaten, maar dan maakt verder ook niet uit. Ja, ik vraag soms om reacties maar ik dwing niemand om het te doen, ik vraag het alleen maar. Maar je kunt dom gaan doen en liegen dat ik het wel dwing. Ja, ik ben in een slecht humeur. Ja, ik plaats het op mijn blog. Ja, ik voel me slecht. Ja.

Dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten