zaterdag 29 oktober 2011

Spulletjes van mij op de foto! :D

Hoi mensen!
Tijd al niet meer gepost, sorry daarvoor, ik had het erg druk met school. Maar nu is het weekend en ik kan ik lekker posten op mijn blog. Mijn batterijen zijn geladen en nu kan ik weer foto's maken met mijn camera, ik laat de foto's die ik vandaag tot nu toe heb gemaakt zien, hopelijk vind je de foto's leuk!

Mijn nieuwe laarzen. Gekocht bij Van Haren laatst. Ze zijn erg warm en het zijn laarzen, geen Uggs. Want sommige mensen zeggen dat het Uggs zijn, maar het zijn gewone laarzen. xD

Dit zijn de laarzen van dichtbij, dit is dus zeg maar die beenwarmer van de schoenen, met herten. Heel leuk dus, sommige mensen zeggen dat ze schattig zijn, en dat vind ik dus een compliment want normaal hoor ik nooit dat mijn schoenen leuk zijn. xD

Een teddy in de wasdroger. Heel raar dus. Ja, die wasdroger was toch leeg dus had ik die teddy er maar in gedaan en een foto ervan gemaakt. Ik vind hem erg grappig!

Een tekening van mij die ik al een tijdje geleden had getekend. Ik heb ook geschreven: 'Made By Jasmijn' zodat mensen weten dat ik heb getekend. En daarnaast heb ik de naam van deze tekening geschreven. 'Supermeeh Super Me' :3

Ik had nog een deksel van mijn schoenen die ik had gekocht en daar heb ik dus helemaal een paas sfeer van gemaakt, met die eitjes en zo. Ik had die spullen nog laatst gevonden in een verpakking, hij was nog helemaal dicht en nog nooit gebruikt!

Gister was ik naar de Blokker geweest en toen zag ik het nieuwe deel van x-men staan die ik zo graag wou zien in de bios. Maar eindelijk was hij op dvd en ik kocht hem gelijk. Ik heb hem gister gekeken en hij was erg spannend, vandaag die andere delen kijken dan maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten