dinsdag 25 oktober 2011

tekeningen van mij :D

Hoi hoi!
Ja, ik heb nu een camera dus kan ik gewoon foto's maken. JIPPIE! Dus had ik het eerste maar een foto van mijn tekeningen gemaakt, als je me niet gelooft dat ik dat heb getekend, dan pech want ik heb het zeker ECHT ZELF getekend. =)
Laten we maar beginnen met de tekeningen, het zijn er denk ik niet erg veel maar er komen nog wel meer tekeningen tevoorschijn:

Deze tekening is al een paar maanden oud. Het moest een magische elf/fee voorstellen, dat kan je zien aan haar 'hoed' en magische vleugels. Ik vind hem nog steeds leuk en hij staat in mijn mapje met nog meer tekeningen zoals deze volgende:

Deze dus. Ik heb met deze tekening me heel erg geïnspireerd door 'totum' een musical of zoiets. Maar ik vond het altijd zo leuk om te zien op de t.v dus had ik maar zoiets getekend. Ik vind hem heel erg fantasievol, maar wat vind jij ervan?

Oh, en deze vind ik echt ongelofelijk GRAPPIG. Ik had nog verf dus had ik een hamster getekend en ingekleurd met verf. Ik vind hem echt schattig en grappig ook. En nu laat ik de volgende zien:

Oké, deze foto is een beetje mislukt maar het was ook een beetje donker toen ik deze foto maakte, nou... Toen ik al deze foto's maakte was het donker en bewolkt. Maar deze is wel een heel klein beetje mislukt, maar de volgende is gelukkig niet mislukt:

Deze vind ik echt super leuk, ik ben ook heel blij met deze tekening en ik heb hem niet zo lang geleden gemaakt, nu teken ik ook met schaduwen en zo. En dat vind ik de tekeningen mooier maken omdat het met schaduwen wat mooier en echter word!

Ik hou heel erg van fantasie dus had ik ook laatst zeemeerminnen getekend, zoals deze. Een hele groep met zeemeerminnen. Ik vind hem heel leuk en ik heb hem ook daarom in mijn map geplaatst samen met deze volgende tekeningen!

Deze vind ik grappig alleen vind ik die mond een beetje eng. Maar ik heb hem zelf gemaakt, maar iedereen mag zijn eigen mening hebben dus tja. Ik was zo blij met mijn nieuwe kleurtjes dat ik er maar meteen mee ging kleuren, bijvoorbeeld met deze tekening. =)

Deze staat helemaal vooraan in mijn mapje omdat ik die echt zo mooi vind, hij is speciaal vind ik. Ik ben echt zo blij met deze tekening, ik vind hem schattig en mooi. Maar, dit is GEEN opscheppen dus niet zeuren dat ik zit te opscheppen want dat doe ik NIET EENS.

Deze was geïnspireerd door Aslan. De leeuw van de film Narnia. Ik ben super fan van Narnia dat ik maar die leeuw had na getekend. Nee, ik heb hem NIET overgetrokken. Ik heb hem gewoon na getekend. =)

En dit is de laatste. Ik was heel erg geïnspireerd door watervallen. Daarom dat zee blauwe haar en zo. Ik vind hem leuke en hier ben ik ook wel bezig geweest met schaduwen!

Wat vind jij van de tekeningen die ik heb getekend? Laat een reactie achter en misschien reageer ik wel terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten