zondag 30 oktober 2011

De wintertijd is begonnen!

Hoi!
Ja, de wintertijd was gisteravond van start gegaan, dus nu even een erg winterse post! :D
Ik heb vandaag allemaal dingen uitgezocht dat echt typisch winters was, gelukkig is dat me ook een beetje gelukt, nu de foto's!

Dit zijn de spullen die straks nog een keer op de foto komen, de schoenen, handschoenen en muts, heel erg winters en ik vond het ook bij elkaar passen. :)
We gaan nu maar verder naar de volgende post, dan zal ik je wel wat meer vertellen! Jammer genoeg heb ik geen foto's van de schoenen, maar die kun je wel in een andere post op mijn blog terug vinden! ;)

1. De handschoenen

Als eerst beginnen we met de handschoenen. Ik had ze gekocht bij de H&M en ze waren wel goedkoop, ik draag deze handschoenen heel vaak als ik naar school ga op 8.15 uur. Want dan is het meestal nog steeds koud en daarom draag ik dan die handschoenen. (:

2. De muts

De muts, die had ik ergens gekocht alleen heb ik geen idee meer waar. Maar ik heb hem weer gevonden, gelukkig voordat de winter begon. Als het dan weer winter is kan ik hem weer dragen tot dat de winter al afgelopen is, ik heb hier nog een foto van en die zal ik je nu laten zien! (:

Dit ben ik met de muts op, ik heb mijn gezicht weg bewerkt (vraag me niet waarom). Maar ja, je kunt nu wel zien hoe het eruit ziet als je die muts op hebt. :)

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten