donderdag 29 september 2011

Kleren gekocht.

Hoi lezers!
Ja, ik heb weer eens kleren zitten kopen op winkelcentrum zuid plein. Want dat moet nu ook wel af en toe gebeuren. De herfst en de winter staan er al klaar voor en dan moet jij je natuurlijk voorbereiden met wat nieuwe kleren voor deze komende seizoenen. :)

Deze keer ben ik samen met mijn zus, nicht en oom naar het winkelcentrum gegaan omdat mijn vader nog allemaal dingen moest regelen over het overlijden van mijn moeder...

Nou, als eerste waren we maar snel naar de V&D gegaan om daar eens te kijken of daar wat leuke kleren tussen zaten. En toen ondertussen had ik een vestje gevonden precies in mijn maat en ik vond hem ook erg schattig. Dus ik pakte hem meteen, paste hem en nam hem mee naar de kassa, ging betalen en zag in de verte bij de Nijntje afdeling (die ze ook hadden) een grote Nijntje, dus mijn zus gelijk een foto maken. Het was dus daar erg gezellig. :)

Daarna zijn we nog eens naar een paar andere winkels geweest waaronder de C&A en de Cool Cat waar ik trouwens eerder nog nooit naar binnen ben geweest. Maar daarna gingen we dus naar de H&M en daar zag ik een leuk truitje liggen. Hij is grijs met roze, dacht ik. Maar ik kijk straks nog wel even na. Op de foto zie je het dat het een zwart/witte versie is, maar ik kon de mijne niet vinden (de kleur) dus had ik maar deze gebruikt want dit is ook het model en zo. :)


En toen had ik vlak bij de uitgang/ingang een rekje gezien met allemaal spullen van Hello Kitty wat ik trouwens heel schattig vind. Dus ik zag daar wat pantoffels staan die ik graag wou en toen zag ik een setje Hello Kitty pantoffels staan in mijn maat en dus kocht ik die erbij. Op de foto lijkt het dat het een baby maat is, dat geef ik toe. Maar ze hadden het in allerlei maten waaronder ook in mijn maat. Gelukkig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten