zaterdag 1 oktober 2011

Sorry mensen...

ik post inderdaad wat minder dan normaal, dat komt omdat ik nu met veel andere dingen aan mijn hoofd zit en dan denk ik even niet meer aan bloggen. oké, ik zit af en toe nog wel achter de laptop o te kijken of er wat reacties waren. maar daar is nu ook geen sprake van.
ik kijk nu ook meer op blogs die ik leuk vind en dan zit ik niet echt hier op mijn eigen blog omdat ik toch het gevoel heb dat dit niks is geworden. oké, ik kan nu wel als een aandacht zoeker lijken maar waarom zou ik in godsnaam aandacht willen op het internet? alleen om me dan stoer te voelen? nou zo'n persoon ben ik dus totaal niet. =.=

ik ben nu ook al een tijd depressief, verdrietig en ook agressief. ik heb ook nu steeds het gevoel sinds gister dat ik dik in elkaar word gedrukt en dat ik straks nog eens even ontplof en dat niemand dat boeit. JA je mag me een aandacht zoeker noemen maar dat ben ik niet want ik krijg al genoeg aandacht in het echte leven en ik zit nu ook met andere dingen aan mijn hoofd dus je kunt wel zeggen dat ik anders doe dan normaal maar ik ben gewoon mezelf alleen ben ik nu zo in elkaar gedrukt dat ik nu even alles moet uitblazen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten