dinsdag 27 september 2011

She is Moving - Graphic

Hallo lieve lezers. :)
Ik ben weer eens bezig geweest met een Graphic en Gif-Animatie in 1. Ik ben erg blij met het resultaat maar er zullen denk ik ooit wel een paar aanpassingen in moeten worden gedaan.

Ik vind hem erg grappig en ik vind het gezicht het mooist gedaan, al zeg ik het zelf. Niet om op te scheppen of wat dan ook. Ik hoef helemaal niet op te scheppen want opschepperij vind ik alleen maar een stom, triest iets om te doen. VIND IK.

Maar nu even naar de graphic. Wat je zult zien is een een meisje met een rare haarkleur en een rode outfit, paarse ketting en rode schoenen. Ze zit op een kruk en beweegt met haar been. Het zal denk iets blootjes uitzien maar ik heb deze foto gevonden op een NORMALE VEILIGE site en toen had ik hem gekopieerd en ook dus overgetrokken. Ik heb die foto namelijk gevonden op Polyvore en dat is ook de WAARHEID.

Sorry dat ik nu zo reageer maar ik zit nu in zo'n situatie waar ik echt niet blij mee kan zijn en daarom reageer ik ook af en toe zo. En als sommige hier niet mee kunnen leven is dat hun eigen probleem en niet de mijne, want ik zit al diep in de problemen.

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten