zaterdag 24 september 2011

Cake

Hallo allemaal!
Nou, het is nog best vroeg en ik kom al in deze vroege ochtend wat posten op mijn blog. Ik wou het gisteren posten maar toen had ik geen zin meer dus post ik hem vandaag lekker wel. :)

1. Normaal cake

Er bestaan vele soorten cake, chocoladecake, aardbeien cake, bananen cake en nog veel meer! Waaronder ook de normale cake met niks erop of eraan. Hij ziet er dan wel saai uit maar kan ook wel heel erg lekker smaken. Je kunt ook veel doen met cake dat normaal is, zoals op het plaatje hierboven. Je kunt hem snijden, wat zelf gemaakte glazuur overheen doen en dan een beetje versieren, wat wij hier thuis vaak doen met verjaardagen. :)

2. Verjaardagscake

Natuurlijk als je jarig bent krijg je natuurlijk cadeaus, maar ook misschien een lekkere taart, voor jou en voor al het visite. Natuurlijk is het wel leuk om de kaarsjes uit de blazen en dan lekker het cakeje op te smullen. Maar je kunt natuurlijk ook zelf eentje maken, alleen hoef jij dan een cake te kopen. En dan kun je er zelf slagroom of kaarsjes en zo op doen, lekker voor de sier en zo. :D

3. Typisch aardbeiencake

Natuurlijk bestaat er ook aardbeien cake. Lekker met roze glazuur en lekker smaakje in je mond van de aardbeien of van de andere ingrediënten. :D
Ik vind het altijd leuk als je dan een aardbeien cake hebt dat je hem dan op Valentijnsdag aan iemand geeft waarvan je houdt. Maar dan stuur je hem natuurlijk wel op als een Anoniem iemand. Wat de meeste mensen wel doen met Valentijnsdag. :)

4. Chocolade Cake

Oké, we zijn al nu bij het einde aangekomen. Helaas.
Maar we hebben als nummer 4 staan, de chocolade cake! Heel erg zacht en het smaakt zeker naar chocola. Heel erg lekker dus, vind je niet? :)
Als ik een chocolade cake heb dan strooi ik er soms wel wat overheen, om het wat lekkerder te maken, snap je? Misschien kun jij dat dan ook wel doen, misschien een beetje chocoladesaus eroverheen. Haha, het water stroomt al over mijn mond. xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten