zondag 25 september 2011

Bewegende plaatjes

Hoi!
Ja, ik post eindelijk weer wat nieuws. Namelijk bewegende plaatjes die ik vandaag heb zitten maken, nou eigenlijk zitten knutselen. Het kostte natuurlijk wat tijd maar ik ben er eindelijk klaar mee. :)
Ik post dan ook meteen de liedjes die erbij hoorde zodat het wel een vrij lange maar ook leuke post zal gaan worden! Laten we maar snel beginnen met het bekijken van de plaatjes.

1. A Silent Express - I Never Saw This Coming [Gif-Animatie]
Photobucket
De eerste die ik had gemaakt is geïnspireerd door een liedje van mijn favoriete band. De scene komt inderdaad wel voor in de clip maar gaat wel heel snel. Dus ik heb hem even in een langzamere beeld gezet zeg maar. :)
Ik vind hem erg grappig en moest er zelf ook wel om lachen. Maar wat vinden jullie ervan? Laat het in een reactie achter en misschien reageer ik ooit wel erop! Maar het is nog niet zeker of ik wel terug reageer. ;)

2. A Silent Express - Feel The Energy [Gif-Animatie]
Photobucket
Zo, deze heb ik daarnet gemaakt en deze scene komt ook inderdaad voor in de clip. Maar ik heb hem even opnieuw gemaakt voor de lol. :)
Ik vind hem grappig en ook goed gelukt. Ik ben nog ook maar een beginner in met dit soort bewegende plaatjes maken dus het zal natuurlijk niet altijd perfect uitzien!



3 opmerkingen:

  1. Leuke plaatjes!
    Hoe maak je dat? Ik wil dit namelijk ook maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Daniëlle: Dankjewel. Ik doe dan gewoon de zelfde plaatje zoeken maar dat er dan toch steeds wat gebeurd in dat plaatje en dat sla ik dan allemaal op en dan maak ik een soort van filmpje op PhotoScape en daarna sla ik hem op en dan moet je hem opslaan op Photobucket.com en dan zie je ergens HTML link staan die moet kopiëren en dan op je blog plaatsen. Simpeltjes. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wil je van die dingen voor mij maken?

    BeantwoordenVerwijderen