vrijdag 23 september 2011

Help! I'm loosing my Umbrella! - Graphic

Hoi!
Ja, ik ben nog steeds klaar wakker in de late avond van vrijdag 23 september. Alleen ben ik nu wel een beetje bleekjes, denk ik dan... Ach ja, ik ga straks toch slapen en dan slaap ik morgen wel eens lekker uitslapen. xd

Het was bijna avond en aan het strand van een bewoond eiland liep er een jong meisje. Ze had een paraplu bij zich en keek naar de zon die langzaam onderging. 'Oh wat is het mooi om de zon onder zien gaan.' fluisterde ze en liep door. Een fris windje vloog langs haar lichaam heen. Er was wind voorspeld. Een harde. Maar er was geen bewolking te merken. Vlug rende het jonge meisje over het strand heen, op weg naar haar huisje die ze langzamerhand niet meer kond vinden. 'Oh welke kant moet ik toch op!?' zuchtte het meisje en stond stil. De wind kwam uit de palmbomen recht op de paraplu af. De wind was zo hard dat haar paraplu bijna uit haar handen vloog. 'Oh nee!' zei ze geschrokken en trok de paraplu mee naar beneden. 'Ik moet hier echt weg.' zei ze en rende tussen alle palmbomen in. De zon scheen achter haar rug om en verdween langzaam onder de zee. 'Hallo? Is hier iemand?' vroeg het meisje onderweg. Ze keek om zich heen. Tot dat ze even later haar huis zag. 'Eindelijk.' zuchtte het meisje opgelucht en deed haar paraplu dicht. 'Zo.' zei ze trots en rende naar het huisje toe. Ze duwde de deur open en sprong het huis in. De deur achter haar ging met een krakend geluid dicht...
- - -
Zo, wat vonden jullie van het verhaal? Laat een reactie achter en misschien reageer ik wel op jouw mening! :)

xx

3 opmerkingen: