dinsdag 27 september 2011

Mini Collage

Hallo lezers!
Ja, het is weer een tijd geleden dat ik nog wat op mijn blog heb gepost. Vanwege situaties thuis. Ik heb nu ook voor een paar dagen vrij genomen van school dus kom ik een tijdje niet naar school. Maar ik haal alles natuurlijk wel in dan als ik weer naar school ga, hoop ik dan. :]

Nou, ik heb het huis dus een beetje zitten opruimen en ik zit nu pas achter de laptop op de bank, je zult wel kunnen denken dat ik niet ziek of zo ben. Dat is waar, ik ben NIET ziek maar vanwege allemaal SITUATIES THUIS kom ik DAAROM niet naar school toe. Ik moet nog alles een beetje verwerken en zo, dus ik kan wel eens van de harde kant tevoorschijn komen...

Nu gaan we het eens over mijn post hebben, ik heb laatst, vorige week een collage zitten maken op Polyvore. Al een tijd geleden dat ik daar niet meer op ben geweest. Ik heb dus een collage zitten maken, met allemaal kleren die ik wel bij elkaar vond passen. Het is een bruine outfit met allemaal soorten bruin. Beetje lichtbruin en donkerbruin. Maar je ziet het straks allemaal vanzelf wel als je deze post hebt uitgelezen. :)

Ik vind hem in ieder geval erg leuk gemaakt en ik vind ook dat er wat schattige dingetjes ertussen zitten, maar ik weet natuurlijk niet wat jullie ervan vinden dus zou ik het een eer vinden als jullie een mening hier achter lieten. xd

En dit is dus de collage, hierboven. Ik vind de combinatie van de kleren erg leuk gemaakt al zeg ik het zelf. Ik weet nu eigenlijk niet meer waarom ik allemaal koekjes en chocola erbij heb geplakt, maar daar let ik lekker nu niet op. De sieraden vind ik er goed bijpassen dus ik maak misschien ooit nog een collage en dan post ik hem uiteraard op mijn blog, hier. :)

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten