maandag 15 augustus 2011

Bruno Mars

Ja dit had ik al eens eerder gedaan, dat ik beroemdheden in het zonnetje zet, eerst had ik James Mcavoy in het zonnetje gezet. Ik had ook beloofd dat ik vandaag ook weer iemand in het zonnetje zou zetten. Wil je weten wie? Nou dat zal ik je nu vertellen met een plaatje!

En? Weet je al wie het is? Ik denk dat jullie hem kennen! Ik zal wel wat over hem vertellen:
De jongen die je op de foto ziet heet Bruno Mars. Eigenlijk heet hij niet zo, en heet hij werkelijk Peter Gene Hernandez. Hij is geboren op 8 oktober 1985 en is dus 25 jaar. Hij is een zanger en hij zingt heel erg leuke liedjes, hij zingt o.a pop.
Wil je meer weten over hem? Kijk dan op: wikipedia.org/wiki/Bruno_Mars ;)

Ik heb voor hem gekozen omdat ik hem een goede zanger vind en ook zingt hij leuke liedjes! ♥
Volgende week komt er weer een nieuwe, ik zal je alvast 1 ding zeggen, het is een band. Heb je al een vermoede wie het zal kunnen zijn? Laat het dan in een reactie achter en ik geef antwoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten