maandag 15 augustus 2011

Eerste schooldag weer achter de rug.

Ghehe, ik zit nu eindelijk in groep 8 ja. Het laatste schooljaar op de basisschool. En dan ga ik weer naar een andere school, welke? Oh, dat weet ik nog niet. Maar ik kies gewoon denk ik eentje uit die vlakbij huis is. Nu hoef ik nog maar 5/10 minuten lopen en dan ben ik al bij school. Maar als ik naar een andere school ga moet ik wel een eindje fietsen. En ik moet zeker wat eerder dan normaal wakker worden. Ook weet ik nog niet of ze me dan op die school me aannemen, maar ik zal beter niet aan het slechte denken. Beter denk ik aan de goede dingen en niet aan de slechte. xD

Maar ik zal wel wat vertellen over mijn eerste schooldag!
Nadat ik mijn tas en jas had opgehangen ging ik de klas in, en meteen zei de meester die ik ook vorig schooljaar had dat we een agenda en liniaal moesten pakken. En dat deed ik even snel en toen ging ik de klas in, pakte mijn schoolmap en ging een plekje zoeken. Tijdens het zoeken kwam mijn bff de klas in, dus gingen we samen een plekje zoeken die we snel hadden gevonden. We zitten in het midden van de klas en dan de derde groep. We hebben een kastje die we samen delen. Want we hebben nu nieuwe spullen. Echt heel leuk, vind ik. En ik ben ook blij dat we zelf een plekje mochten zoeken. Nu heb ik mijn eerste schooldag weer achter de rug. En meteen heb ik wat huiswerk gekregen. Ach, dat maak ik morgen wel. Ik heb toch nog tijd tot vrijdag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten