woensdag 17 augustus 2011

Leuke sites!

Weer eens wat nieuws, ik post nu sites die ik erg leuk vind en die ik ook vaak bezoek of gebruik. Nee, ik ga deze keer geen blogs plaatsen, alleen sites. Laten we maar snel beginnen! =)

We laten maar eerst beginnen met de site Google, een leuke zoek site. Je kunt wel alles vinden wat je graag eens wilt zoeken. Ik gebruik deze site wel heel vaak dus het verdient wel een plaatsje bij de leuke sites. =)
Link: Google.nl

Blogger, ik zit er toevallig nu ook op. Ik vind deze site leuk omdat je dan een blog kunt aanmaken en dan kunnen andere weer je blog volgen en zo. Erg leuk dus! :P
Link: Blogger.com

Ik denk dat jullie het al denk ik weten nadat jullie de naam van de site hebben gelezen. ArtPad. Ja, een teken site. Je kunt dan je tekeningen aan heel de wereld laten zien, heel erg leuk dus!
Link: Artpad.art.com


TVGids, een site dat je kunt kijken wat er allemaal vandaag, morgen en overmorgen op televisie komt. Dus een soort van Veronica Magazine alleen dan wat anders en op de computer, haha. xD
Link: TVGids.nl

Nou, laten we nu maar naar het muziek gaan. Een heel leuke site om gratis muziek te luisteren die JIJ leuk vind! Je kunt er een reactie achterlaten en je kunt zelf natuurlijk ook een account maken en liedjes/filmpjes posten. :D

Stardoll, een site voor meisjes en misschien ook voor jongens? Haha, het is meer een site voor meisjes, je kunt vrienden maken met andere meisjes van heel de wereld! Heel erg leuk, je kunt je account omkleden en veranderen van uiterlijk. Ook kun je een club maken en lid worden van clubs. Heel gezellig.
Link: stardoll.com


Een site waar je gewoon lekker wat kleine dingen kwijt kunt. Twitter. Je kunt mensen volgen, en mensen kunnen jou volgen. Je kunt elkaar volgen! Ook beroemdheden hebben Twitter. Die kun je dan ook volgen, als je hun nicknaam wel weet. Haha. Ik heb het zelf ook en ik vind het erg leuk!
Link: twitter.com


En als laatst weer een teken site. DoInk. Heel erg grappig. Je kunt je tekeningen laten bewegen en zo. Grappig dus! Probeer het ook eens uit, want het is een super leuke teken site.
Link: Doink.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten