vrijdag 17 februari 2012

Het voorjaar komt er weer aan!

Merk jij het al?
Het voorjaar komt er weer aan! Misschien heb jij 't nog niet gemerkt, maar de bladeren komen weer aan de bomen en de bloemetjes beginnen al een beetje tevoorschijn te komen.
Ik ben wel toe aan het voorjaar, omdat ik geen zin meer heb in deze verschrikkelijke kou, gelukkig is het nu niet meer zo koud. Maar de vorige weken vroor ik gewoon zo wat.

En toen was ik nog eens zo verkouden ook, dus mijn neus was bevroren en hard. Dus het deed wel heel erg veel pijn.
Maar nu weer terug naar het voorjaar, heb jij er ook zin in? Ik zie het al helemaal voor me, dat de bloemen tevoorschijn komen, alles weer groen is, dat het lekker vaker zonnig is! En voor je het weet is het alweer zomer!

Kan jij ook niet wachten? Laat het me eens weten! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten