donderdag 8 december 2011

Tekenen op je arm?

Hallo :)
Tekenen op je arm? Waar slaat dat nou weer op? Nou, het is leuk om het eens te doen. Het is gewoon tekenen of schrijven op je arm, net als een tatoeage! Alleen dan met een stift natuurlijk zodat je hem weg kan spoelen.
Ik heb het dus gedaan woensdag. Tijdens de les. Ik had mijn map vol tekeningen bij me dus hoefde ik het alleen op de bladzijde leggen met de tekening die ik na wilde tekenen. Het was heel goed gelukt vind ik. Maar ik heb hem vandaag weer weggespoeld. Omdat hij een beetje was gesmolten, laat ik het maar zo zeggen.
En dit is de tekening op mijn arm die ik had getekend, hopelijk willen jullie zeggen wat jullie ervan vinden, het is misschien wel een klein beetje raar maar ik ben er een hele grote fan van!

Het is de logo van Narnia, precies nagetekend met rode stift. Het spoelt goed af en ik heb de foto gisteren gemaakt. Ik ben nog steeds blij met de tekening en nu ga ik misschien wat anders op mijn arm tekenen!

En dit is dus het getekende versie die ik heb gemaakt. Ik heb hem helemaal nagetekend en de foto is een beetje slecht gelukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten