zondag 11 december 2011

Haar Creaties

Bonjour :)
Het is weer een tijd geleden dat ik een post heb geplaatst op mijn blog. Maar nu kom ik weer met een heel nieuwe post. Het zijn met foto's. Alleen zijn de foto's niet al te best gelukt, daarmee bedoel ik dat het niet van een goede kwaliteit is gemaakt. Maar ja, ik heb ingezoomd dus je kunt heus wel zien hoe het eruit ziet, hoop ik dan.

Zoals je het al in de titel leest ben ik gisteren druk bezig geweest met kapsels maken, van wild tot origineel. Helaas heb ik er maar twee gefotografeerd. Komt omdat mijn batterijen leeg waren dus ik kon er maar twee plaatsen. Ik vind ze erg grappig. Ook omdat ik die poppetjes terug heb gevonden, ik speelde heel vaak met die poppen, maar ik was ze op een dag kwijt geraakt. Maar gisteren heb ik ze weer gevonden. Ik had ook een schaar liggen dus had ik besloten om maar eens een beetje te gedragen als kapster. Dus ik heb een beetje het haar in een model gebracht en een beetje volume gegeven. Ook heb ik een beetje zitten knippen met het haar maar dit zijn dus de kapsels waar ik een foto van heb genomen.



Het lijkt wel een beetje op ontploft haar, maar ik kon ook eentje laten zien met het kapsel als een ster. Zoals je ziet ben ik hier een beetje bezig geweest met het knippen van het haar. Eerst was het super lang haar, maar nu is het een kort kapsel. Ik had geprobeerd om een bob-stijl te maken, maar omdat het haar ontzettend dik en slecht buigbaar is heb ik dat maar niet gedaan. Ik was gister dus ook bijna heel de avond hiermee bezig geweest.

Deze vind ik het mooist. Ook door de accessoires in het haar. Die had ik gevonden in mijn oude barbie tas met allerlei kapsel versiersels. Ik ben hier ook wel een tijdje mee bezig geweest maar dit kapsel heb ik hierna niet meer veranderd. Dus hij is nog steeds in hetzelfde model. Zoals je ziet hebben de twee hoofden (laat ik het maar zo zeggen) het zelfde outfit. Komt omdat ik het andere lichaam niet kon vinden, maar ze hadden toch een beetje het zelfde kleur huid dus dat was ook eigenlijk geen probleem.

Ja, ik kon ook zelf kleding maken voor ze, met een zakdoekje of zo. Maar dat lukte mij ook helaas niet dus heb ik het maar gewoon zo simpel gedaan. Ik had ook nog wat bloemen liggen, maar dat ging moeilijk omdat ik niet goed wist hoe ik die bloemen erin moest doen, ja, je kunt het hele lichaam uit elkaar slopen (laat ik het maar zo zeggen) en dan kun je hem zelf inrichten zeg maar, maar zoals ik zei, ik had geen andere onderdelen waarmee ik hun mee vast kon maken zodat ze toch andere kleren hadden bij iedere shoot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten