zaterdag 26 november 2011

Tekeningetjes

Hoi hoi!
Ja, weer eens een post over mijn tekeningetjes. Nu laat ik er vier zien. Twee die op papier zijn getekend en twee op de computer. Hopelijk vinden jullie ze leuk. Want ik heb er wel veel aandacht aan besteed! Laten we maar snel beginnen met de eerste:


Een mus. Ja, er komen vele mussen bij ons in de tuin. Daarom hebben we ook wat lekkere dingen voor hun hangen zodat zij ook wat te eten krijgen. Als we nog wat brood over hebben geven we dat altijd aan de vogels en gooien we dat niet gelijk weg. Dat is zonde. Ik hou van deze mussen. Ze zijn zo speels. Als het heeft geregend en er is een klein plasje over, dan komen de mussen en dan gaan ze lekker badderen. Een heel leuk gezicht dus!


Ik zag in de verte een kat buiten. En dat heeft me ontzettend geïnspireerd. Ik heb Wolverine van x-men getekend. Het was best makkelijk. Alleen vond ik het gezicht toch wel een beetje moeilijk om te tekenen. Maar het is me gelukt en ik ben ontzettend blij met de tekening. En daarom heb ik er ook meer getekend. Zoals Davy Jones en Jack Sparrow.


Ja, ik teken ook graag op de computer. Alleen is dat altijd lastiger dan op papier. Ik heb Lord Voldemort getekend. Omdat ik die wel leuk vond om te tekenen. Ik heb een beetje met glans en schaduw gewerkt. Maar met de volgende tekening kun je dat het beste zien!


Davy Jones. Ik heb hier met veel schaduwen gewerkt. Dat kun je goed zien aan de kleuren van zijn gezicht en zo. Ik vond deze wel het moeilijkste die ik tot nu toe heb getekend. En toen ik klein was tekende ik een toekan. Alleen ben ik die helaas kwijt. Maar ja, ik heb hier toch nog mer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten