zaterdag 26 november 2011

Jurken, jurken, nog meer jurken!

Hoi hoi!
Omdat het alweer bijna Kerst is kreeg ik het idee om een post te maken over jurken. Over allerlei soorten jurken, originele, feestelijke, kleurrijke... Noem maar op! Ik heb een twee thema's gemaakt en hopelijk genieten jullie van deze post!

Dit zijn twee collecties die ik heb gecreƫerd. Een feestelijke en originele collectie. Ik vind ze heel erg leuk maar er zijn der twee en die zijn mijn favoriet. Namelijk de laatste van de feestelijke collectie en de derde van de originele collectie. Welke is jouw favoriet?
Laat het me weten in een kleine reactie op deze blog, en heb jij ook een collectie gemaakt zoals deze? Laat hem dan eens een keertje zien, ik ben benieuwd!♥

Dit was het dan maar weer voor vandaag. Misschien komen er zo weer andere nieuwe posten op mijn blog. Ik weet het nog niet zeker. Maar blijf wel af en toe kijken op mijn blog, want op ieder moment kan er een nieuwe post komen!
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten