donderdag 10 november 2011

nieuwe-foto's-dropping-post

Hallo :)
Ik voel me weer stukke beter. Geen wonder dat ik in de klas onwijs hyper was. Maar nu even wa over de post. Je leest het in de titel. Er komen allerlei foto's die ik heb gemaakt. Over nagels, dingen die ik heb gekocht, outfitjes en weet ik veel wat. Kom op, scroll een beetje naar beneden en viola. JE ZIET ALLE FOTO'S EN REAGEER EROP :D

1. Nagels: Ik besteed daar zoveel aandacht mee.

Nagels, ik hou ervan. Vooral als ik ze ga lakken. Dan ben ik er soms wel heel origineel mee bezig (volgens mensen die een mening geven over mijn nagels). Ik lak het dan in verschillende kleuren. Zoals deze foto hierboven. Ik heb hem vandaag gemaakt. Maar deze nagellak heb ik al wat dagen op. In het weekend ga ik ze schoonmaken en dan nieuwe lak eroverheen doen.

2. Schoenen: Iets waar ik niet erg op let.

Deze schoenen heb ik al een tijdje. Ze zijn besteld bij Zalando. En in de schoen staat er ''Seven Seconds''. Deze foto is in het donker gemaakt, daarom kun je het niet al te goed zien. Omdat ik ze heel vaak draag is de zool een beetje verkleurd. Maar dat maakt niet uit, hij blijft lekker lopen en deze schoenen kun je met alle kleren combineren, vind ik. Goed, we gaan nu naar de volgende.

3. Lippen: Iets waar ik heel blij mee ben.

Ik ben heel erg blij met mijn lippen/mond. Dat is het enige wat ik mooi vind aan mijn gezicht. Dit zeg ik niet om op te scheppen, ik zeg het alleen maar. :)
Maar omdat de winter voor de deur staat en dat ik snel droge lippen krijg heeft mijn zus voor haarzelf en mij een balsem gekocht. Mijn zus heeft er nu eentje van de Labello, en ik gewoon even simpel van de Kruidvat Huismerk. Maar, ze zijn allebei het zelfde, alleen heeft eentje een soort van aparte merk. :)

4. Kleren: Iets waar ik altijd kort mee bezig ben.

Altijd als ik kleren uitzoek om aan te doen de volgende dag, ben ik snel klaar. Gister en vandaag droeg ik dezelfde kleren. Het thema was: Blauw. Dus blauwe kleren. Alleen had ik niet veel blauwe kleren dus deed ik er ook wat wit en zwart bij. Morgen is de thema: Bruin. Dus bruine kleren. Alleen doe ik dan een zwarte- vest en maillot aan. :)

Oké, nu even het einde...
Ja, deze post is al weer aan zijn einde gekomen, ik stop met typen en ga eens kijken wanneer ik ga douchen. Ik denk rond half 9. Als het weekend is ga ik later maar het is nog geen weekend. Morgen gelukkig wel, gelukkig. ''Als de woensdag is afgelopen gaan de dagen snel.'' denk daar maar aan. Oké, Jasmijn gaat stoppen en jullie uitzwaaien. Dus... Goh, wat zal ik es zeggen?


Dag lezertjes, tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten