woensdag 9 november 2011

Inspiratie-achtige-plaatjes-post

Bonjour (:
Ik had wat leuke plaatjes gevonden en ik vond ze erg leuk (natuurlijk, anders zou ik ze geen ´leuke plaatjes` noemen) en besloot ze om op mijn blog te posten. Laten we snel beginnen en dan laat ik de plaatjes zien en ondertussen zal ik er ook wat over vertellen!

1. Teddy Bear in A Tree

Ja, toen ik die foto zag dacht ik meteen aan mijn teddy. Ik vind de foto zelf echt heel erg leuk en grappig tegelijk. Ook vind ik het heel mooi hoe de foto is gemaakt. Had ik ook maar zulke effecten op mijn camera of op mijn laptop. Misschien heb ik die effecten wel, maar heb ik ze nog niet ontdekt. Ach ja, ik zal zeker weten meer leren over computers en camera's in de loop van de komende dagen, weken, maanden of jaren. :)

2. Sushi

Sommige hebben denk ik al door dat ik heel erg van sushi hou. Het is ook mijn favoriete gerecht om te eten. Zelf kan ik thuis ook sushi maken. Alleen heb ik niet alle ingrediënten. Maar ik heb wel stokjes, rijst en zo'n bamboe mat om de sushi erop te rollen.
Ik vind de foto erg leuk gefotografeerd. En ik wil ook heel graag zo'n sushi kussen. Ik heb ook een beetje een obsessie met kussens en knuffels. Alleen he ik geen idee waarom. xd

3. Paper Rainbow and Peace

Deze foto was eerst in kleur gedaan. Maar ik heb hem een beetje bewerkt. Ik heb dus alles grijs gemaakt maar de regenboog niet. Omdat ik die te leuk vond. Ik hou van regenboogjes. Ik heb er ook veel in mijn agenda staan. (Ik laat wel eens een foto van zien). Ik vind deze foto erg leuk en ook erg mooi. Ik probeer af en toe ook zo'n foto te maken, maar dan lukt me nooit omdat ik iedere keer wel zit te trillen met mijn hand. Dan mislukt de foto heel vaak. :(

4. Muffins with a Cute Face

Ik hou van koken. En vroeger maakte ik heel vaak muffins, dan mocht ik ze versieren en dan nam ik ze mee voor mijn verjaardag (omdat ik dat ook altijd in de klas vierde). Iedereen vond het lekker maar dan was er altijd wel eentje waar geen glazuur op zat. En die gaf ik aan mezelf. Omdat ik het zielig vond als er één van mijn klasgenoten eentje had zonder glazuur. Maar ik was ook niet echt een fan van glazuur. Maar iedereen bedankte me en vroeg of ik eens nog meer zou kunnen maken. :)

5. A smiley in a Muffin

We zijn al aan het einde aangekomen van de inspiratie-achtige-plaatjes-post. Ik ken deze foto al heel lang. Maar ik blijf hem leuk vinden dus post ik hem (eens) op mijn blog. Ik vind hem schattig en grappig tegelijk. Soms probeerde ik ook om mijn naam in een muffin te maken met snoep-letter-muffin-versiersel. :3


Nu is het jouw beurt!
Ja, nu is het eindelijk jouw beurt. Jij mag nu ook een mening geven over de foto's die ik in deze post heb geplaatst. Misschien reageer ik wel op jouw mening/meningen. ;)

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten