zondag 27 november 2011

The Crazy One - Graphic♥

Halloo(:
Ja, het is zondag kwart voor twee. Wat gaat de tijd vandaag toch zo snel. Het weekend is alweer bijna voorbij en de maandag staat alweer voor de deur. Nog 1 nacht slapen en dan is het weer zover. De wekker gaat dan af en jij word wakker. Je hebt helemaal geen zin om wakker te worden en je wenste dat het nog 1 dag weekend was. Maar die wens komt niet uit. Je kleed je om, ontbijt even en gaat dan weer de deur uit. Je komt weer thuis en dan is het alweer bijna tijd om te gaan koken. Je helpt met koken, eten en afwassen. Dan begint je vrije tijd even en dan ga je weer douchen en slapen. En zo gaat het weer verder.

Maar wees blij. Nadat je vrijdag achter de rug hebt kun je lekker relaxen. Dan kun je zolang als je maar wilt op blijven en misschien is er dan wel iemand jarig en dan ga je lekker zijn of haar verjaardag vieren! Dan ben je ook wel uren bezig en voor je het weet is het al iets over twaalf. Je gaat naar huis en gaat lekker onder de warme douche om lekker tot rust te komen. Je gaat naar bed en kijkt nog even televisie of je gaat rustig lezen. Dan sluit je je ogen en droomt. Dan is het alweer zaterdag en je bent dan erg lui, je doet bijna niks en doet gewoon simpele dingen. Je slaapt lekker uit en voor je het weet is het alweer zondag. Dan slaap je weer uit maar dan moet je weer vroeg slapen omdat je maandag weer naar school of naar je werk moet. Helaas.

Maar nu even over het onderwerp. Het was zondag en ik was klaar met de lunch. Ik had een lekkere omelet gegeten en toen ging ik weer maar achter de laptop zitten. Ik had besloten om een graphic te gaan maken die wat te maken had met roze. Ik ben niet echt een fan van die roze barbie kleurtjes. Maar ik vind oud roze en hot pink wel leuke kleuren.

Ik heb veel kleurtjes gebruikt in deze graphic vind ik en ik wil graag jullie eigen mening horen! Misschien reageer ik wel weer terug op jouw mening en dan krijgen we een mini gesprekje en misschien leer ik jou dan wel iets beter kennen en zo ontmoet je wel weer nieuwe mensen. Het begint simpel en het is ook dan heel erg leuk. Want het is toch wel leuk om vriendinnen of vrienden om je heen te hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten