zondag 16 oktober 2011

yellow dancer -graphic-

Hallo,
Al een week geleden dat ik wat postte op mijn blog, wat ben ik toch erg. :o
Maar, nu kom ik weer wat posten op mijn blog en dat zal ik blijven doen ook, want ik laat deze blog niet verdwijnen. :)

Maar, deze graphic moest een eenzaam meisje voorstellen in een prachtige kamer die leeg is, daar kon ze al haar emoties uiten in haar dans. :)
Ik denk dat jullie ook er een verhaaltje erbij willen horen? Dat ga ik dan ook doen. :3

Huilend rende het meisje de trap op. 'IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN BEDRIEGER!' schreeuwde ze en trok de deur open. Met een rood gezicht van woede en verdriet sloeg ze de deur dicht en liet zichzelf zakken. 'Waarom liet je me toch in de steek? Waarom...' snikte ze en opende haar ogen. Ze zag dat ze in een lege huis was.

'Wat! NEE! DIT IS MIJN HUIS! JULLIE MOGEN ME NIET UIT HET HUIS GOOIEN!' schreeuwde ze de dag erna bij de man die alle meubels naar buiten gooide. 'Nou, dat is niet mijn schuld. Iemand heeft me gestuurd.' zei hij. Het meisje draaide zich om en keek naar het huis. Eerst had haar vriendin haar bedrogen en nu dit! Dit kon niet meer... Vlug rende het meisje weg, naar een steegje. Vol verdriet ging ze zitten op een doos. 'Ik wil niet alleen zijn.' zei ze bang. Ze keek naar het hek en klom erover heen. In de verte zag ze een klein huis, stap voor stap liep ze er naar toe.

Nadat ze de deur openging keek ze vol verwachting het huis in. Het was een leeg huis. Zachtjes hoorde ze een klassiek liedje en haar voeten deden het werk. Ze danste. Met een glimlach liet ze zichzelf dansen en langzaam werd ze gehecht aan het huis. Zonder dat ze het merkte verdween het huis tussen alle bomen, was het een magisch huis? Het meisje lachte en rende naar de deur toe om hem weer te openen. Maar nadat ze hem opendeed was ze beland op een heel andere bestemming, ze was op een prachtig land met blauwe lucht en witte wolken, die heel helder waren. Allemaal planten, bomen en natuurlijke dieren. Was ze diep in de natuur beland of was ze aan het dromen?

Het meisje was er trots op en genoot van het landschap, terwijl zij er van genoot, was zij in de wereld een meisje die alleen maar rond zwierf en langzaam in de koude wereld haar leven verliet. Maar in haar nieuwe wereld leefde ze nog, ze bleef leven, ze bleef gezond en was dol gelukkig, misschien was dat haar droom...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten