maandag 17 oktober 2011

Standing on OldStreet #graphic#

Hoi!
Ik heb weer eens een graphic gemaakt, hij is misschien niet van goede kwaliteit maar klik dan HIER om hem van grote kwaliteit te zien! Het is geen graphic met een verhaal. Sorry. :(

Wat moest de graphic voorstellen?
Nou, het moest een meisje voorstellen die gewoon liep op straat. Maar ze kwam bij een winkel en daar stond ze zeg maar even. Gewoon een meisje die voor een winkel staat, je kunt het ook een beetje zien. Want je ziet een bordje met allemaal dingen die je kunt kopen en daarnaast zie je een tafeltje met stoelen. Gewoon een soort van winkel/café. Zoiets. Ik heb de achtergrond helemaal zelfgemaakt, een beetje knippen en plakken. Maar het meeste is gewoon getekend. :)

Hoe vind je hem?
Oké, ik wil niet stoer doen of zo. Maar ik vind hem wel leuk. Het is ook denk ik 1 van mijn favorieten. En ik zal hem lekker bewaren. Maar, ik kan hem ook gewoon opzoeken op mijn blog of in mijn mapje. Want daar staat ie ook nog op. xD

En wat vind JIJ ervan?
Ja, nu komt de grote vraag. Wat vind JIJ van de graphic? Laat je mening achter in een reactie op deze post en ik zal zo snel mogelijk terug reageren als dat kan! Dus laat een mening achter en je hebt me meteen stukke blijer gemaakt. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten