dinsdag 30 augustus 2011

Smile to Me! Graphic

Hallo mensen!
Ik kom weer eindelijk wat posten op deze blog. Ik post ook niet meer op mijn andere blog. Maar ik ga dat vandaag wel weer doen. Want die blog moet ik ook in leven houden. xD
Maar ik heb weer eens een schooldag achter de rug, de helft van de klas had een verlof dus die kregen vandaag lekker vrij, maar ik niet samen met nog een paar klasgenoten. We waren dus vandaag nog met zijn achten. Sommige hadden zich ziek gemeld dus die kwamen niet.
Het was wel rustig en gezellig. Het was zeker gezellig in de middag. Maar we zullen het maar over het onderwerp hebben over deze post!
Ik heb eindelijk weer een graphic gemaakt! Hehe, nou ik heb eerst een foto ervan gemaakt en toen heb ik er een graphic van gemaakt. Het is gewoon mijn eigen medoll alleen dan helemaal veranderd. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten