zaterdag 27 augustus 2011

A Silent Express

Jullie weten toch nog wel dat ik laatst Bruno Mars in het zonnetje zette? Nou ik ben dat al helemaal vergeten dat ik weer iemand anders in het zonnetje moest zetten. :O
Dus dat ik nu vandaag omdat ik het nu weer eens weet. Haha, ik had ook verteld dat het een band was en misschien heb jij wel zitten nadenken wie het nou zou zijn. Nou je hoeft niet meer te raden want ik zal nu ook vertellen wie het nou echt was! :D

Haha, A Silent Express. Mijn favoriete band. Ik vind dat ze super goede liedjes hebben. En ik hou gewoon van hun muziek. Het is gewoon mijn smaak!
A Silent Express is een Nederlandse band, ze zingen Engelstalige liedjes en ze zijn afkomstig uit Heerenveen ergens in Nederland. :)
Ik heb voor ze gekozen omdat ik ze gewoon de beste Nederlandse band vind, ik hou van hun muziek en ze zijn gewoon mijn stijl. :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten