zaterdag 13 augustus 2011

Leuke plaatjes

Omdat WeHeartIt bij mij niet werkt heb ik Google dus moeten gebruiken. Dus heb ik WeHeartIt op Google gezocht en daar kreeg ik natuurlijk leuke plaatjes die ik dus meteen heb opgeslagen in mijn mapje. En die ook zal posten op mijn blog!

Ik weet niet waar deze foto op slaat maar ik vond hem wel wat leuks hebben. Hoe de foto is gemaakt is gewoon heel erg leuk. :)

Ik vind hem op een of andere manier op de Eiffeltoren lijken qua uiterlijk, dus hoe hij in elkaar is gemaakt. Ik wil ook wel zo'n stoel hebben!

Ik vind dit op sushi lijken, Hello Kitty sushi. Haha, heel erg grappig gedaan! Vind ik. Ik wil dat wel eens proberen. Als het eetbaar is natuurlijk. xD

Deze foto vond ik gewoon erg mooi, echt op het juiste moment gemaakt en het heeft ook een mooie kwaliteit. Ik vind hem erg mooi!

Deze vind ik erg schattig, zo schattig dat ik hem heb gebruikt als mijn bureaubladachtergrond. Ik vind hem echt zo schattig, die ogen! Wat lief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten