zaterdag 13 augustus 2011

BACK TO SCHOOL

Over een paar dagen begint school weer voor sommige mensen in Nederland. Maandag begint school weer voor mij en andere. Voor mij is de vakantie snel gegaan, en ik vond het meer een herfst vakantie om eerlijk te zijn. Met al dat regen. Bah, geen zomer dus. Maar ik heb veel leuke dingen gedaan in de vakantie, heel erg leuke dingen. Voor al Parijs vond ik het leukste. Het was daar erg zonnig, maar ook erg warm en druk. Maar dat maakte me niet zo veel uit, ik was alleen maar blij dat het lekker weer was! Maar toen we weer terug in Nederland waren kregen we weer te maken met het regen en zo. Dus werd het weer herfst vakantie. Jammer.
Maar ik ben dus ook voor het meest binnen gebleven, omdat het toch altijd wel regende en ik ga toch nooit naar buiten om buiten te spelen want ik vind dat niet leuk om te doen. Ja, ik ben raar. xD
Maar ja, dit word volgens mij ook wel een lange post, zo te zien in deze balk waar ik nu op dit moment aan het schrijven ben. Haha.
Kom, we zullen maar weer verdergaan met het onderwerp: Back To School
Ja, zoals je al hebt gelezen begint school weer voor een aantal mensen, misschien dat je ouders dan ook al moeten gaan werken en dat het dan weer net als de meeste keren weer verdergaat. Je bent dan heel vaak bezig en zo. Net als de meeste keren. Ach, geniet nog van je dagen van je wel verdiende vakantie! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten