donderdag 21 juli 2011

WHAHAHAHA xD

Oké ik ben echt super fan van A Silent Express, ik vind zelfs een jongen daarvan leuk. Maar dat is alvast NIET degene die je straks op de foto zult zien. Ja. Ik luisterde dus Will I Be Around van hun. De eerste nummer die ik van hun leuk vond. Kijk ik rustig ook naar het filmpje en dat zet ik hem op pauze, krijg ik opeens dit toen ik hem op pauze zette:

Ok. Ik moest er dus meteen om lachen, ja heel hard zelfs. Dus ik kon bijna niet meer stoppen. Dit is niet de jongen die ik leuk vind uit deze fantastische Nederlandse, Engels talige liedjes band. Want dat is juist de gene die daar bij dat raam staat in dat geel achtige jasje:

Feel the Energy - A Silent Express

Heb je hem gezien? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik vind hem echt L-E-U-K ♥ Samen met Bruno Mars jammer weet ik niet hoe hij heet. D:

2 opmerkingen: