donderdag 21 juli 2011

Lijst met dingen die ik gedan heb en niet. :D

1. Je eigen blog gestart.
2. Onder de sterren geslapen. [nog nooit gedaan]
3. In een band gespeeld. [nog nooit gedaan]
4. Naar Hawaii geweest. [ook al nog nooit gedaan]
5. Een meteorietenregen gekeken. [nooit gezien]
6. Meer dan je kan veroorloven aan een goed doel gegeven. [heb ik niet gedaan]
7. Naar Disneyland geweest.
8. Een berg beklommen. [nog nooit een berg beklommen, wel heuvels]
9. Een bidsprinkhaan vastgehouden. [nooit gedaan, ben bang voor sprinkhanen]
10. Een solo gezongen. [nee nog nooit gedaan, ik durf niet te zingen]
11. Bungee gesprongen. [nee, ik ben een watje en durf dat dus niet]
12. Parijs bezocht. [nee, maar dat ga ik doen dit jaar]
13. Naar een onweersstorm gekeken. [nee, wel op televisie, telt dat mee?]
14. Jezelf vanaf nul een kunst geleerd. [nee niet geleerd]
15. Een kind geadopteerd. [nee]
16. Voedselvergiftiging gehad. [volgens mij niet nee, maar mijn Nintendogs wel]
17. Bovenop het Vrijheidsbeeld gelopen. [nee]
18. Je eigen groenten geteld. [nee ik eet het op, zonder te tellen]
19. De Mona Lisa gezien in Frankrijk. [nee, maar ik ga dat doen dit jaar]
20. Geslapen in een nachttrein. [nachttrein? Wat is dat?]
21. Een kussengevecht gehad.
22. Gelift.
23. Jezelf ziek gemeld terwijl je niet ziek was.
24. Een sneeuwfort gebouwd. [nee, de sneeuw bij mij is daar te lelijk voor]
25. Een lammetje vastgehouden. [nee, wel een konijn en die was zwaar]

26. Ge-skinnydipt. [nee]
27. Een marathon gelopen. [nee, ik word snel moe en lui]
28. In een gondel gevaren in Venetië. [nee]
29. Een totale eclips gezien. [nee]
30. Een zonsopgang of zonsondergang gekeken. [nee, ben te lui om er naar te kijken]
31. Een homerun geslagen. [nee, dat kan ik niet goed]
32. Op een cruise geweest. [nee, wel op een gewone boot]
33. De Niagara Falls in het echt gezien. [wat is dat?]
34. De geboorteplaats van je voorouders bezocht. [nee]
35. Een Amish gemeente gezien. [wat is dat nou weer?]
36. Jezelf een nieuwe taal geleerd. [nee]
37. Genoeg geld gehad om geheel tevreden te zijn. [nee]
38. De toren van Pisa in het echt gezien. [nee wel op televisie]
39. Gaan rots klimmen. [als je het over kleine rotsen hebt wel ja]
40. Michelangelo’s David gezien. [nee]
41. Karaoke gezongen. [nee]
42. Een geiser zien uitbarsten [nee]
43. Voor een vreemdeling een maaltijd betaald in een restaurant.[nee]
44. Afrika bezocht. [nee]
45. Op het strand gewandeld bij maanlicht. [nee ik ben nooit op het strand geweest]
46. Met een ambulance vervoerd. [nee, ik heb nooit een ongeluk of wat dan ook gehad]
47. Een portret laten schilderen van jezelf. [nee]
48. Diepzee gevist. [nee]
49. De Sixtijnse kapel in het echt gezien. [nee]
50. Op de top van de Eiffeltoren geweest. [nee]
51. Gedoken of gesnorkeld.
52. In de regen gekust. [nee ik heb trouwens nooit echt gekust]
53. In de modder gespeeld. [nee, geen modder in mijn buurt]
54. Bij een drive-in bioscoop geweest. [nee, wel in normale bioscopen]
55. In een film gespeeld. [nee]

56. De Chinese Muur bezocht. [nee te lang voor mij]
57. Een bedrijf gestart. [nee nog niet]
58. Vechtsport les gevolgd.
59. Rusland bezocht. [nee]
60. Geserveerd aan thuis- en daklozen of minder bedeelden. [nee]
61. Scouting koekjes verkocht. [nee maar koekjes kopen doe ik wel]
62. Op een walvistocht geweest [nee ik ben bang voor walvissen]
63. Bloemen gekregen zonder reden. [nee nog niet]
64. Bloed, plasma of bloedplaatjes gedoneerd. [nee volgens mij ben ik nog te jong of zo]
65. Wezen Skydiven. [nee]
66. Een Nazi concentratiekamp bezocht. [nee waar is dat dan?]
67. Een automatisch incasso niet kunnen betalen door te laag saldo. [nee]
68. In een helikopter gevlogen. [nee]
69. Een favoriet kinderspeeltje bewaard.
70. Het Lincoln Memorial bezocht. [nee]
71. Kaviaar gegeten. [nee volgens mij is dat wat met koffie?]
72. Een quilt gemaakt. [wat is dat?]
73. In Times Square gestaan. [nee]
74. Door de Everglades getoerd. [nee]
75. Ontslagen bij je baan. [ik heb nog geeneens een baan]
76. Het wisselen van de wacht gezien in Londen. [nee]
77. Een bot gebroken. [nee ik heb nog nooit een ongeluk dat ik iets breek gehad]

78. Passagier geweest op een motor. [nee]
79. De Grand Canyon in het echt gezien. [nee maar nu moet ik aan bacon denken]
80. Een boek gepubliceerd. [nee]
81. Het Vaticaan bezocht. [nee]
82. Een gloednieuwe auto gekocht. [nee ik heb nog geen rijbewijs]
83. In Jeruzalem gelopen. [nee]
84. Je foto in een krant. [nee maar dat wil ik wel]
85. Een vreemdeling gekust op middernacht bij Nieuwjaar. [nee]
86. Het Witte Huis bezocht. [nee alleen gezien op plaatjes]
87. Een dier gedood en bereid om te eten. [nee ik dood geen dieren echt niet]
88. De waterpokken gehad.
89. Iemands leven gered. [nee was ik maar superman]
90. In een jury gezeten. [nee]
91. Een beroemd persoon ontmoet.
92. Deelgenomen aan een boekenclub. [nee dat lijkt me nogal saai]
93. Optreden voor 1000 personen [nee dat zou ik niet durven]
94. Een baby gehad. [nee]
95. De Alamo (Texas) in het echt gezien. [nee]
96. In het Groot Zoutmeer (Utah / Great Salt Lake) gezwommen. [nee wel in een zwembad gezwommen telt dat mee?]
97. Betrokken geweest in een rechtszaak. [nee]
98. Een GSM gehad. [nee]
99. Gestoken door een bij

2 opmerkingen:

  1. JIJ HEBT DEZE TAG VAN MIJ GEKREGEN >:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Daniëlle: Ja, die heb ik van jou gekregen omdat er stond dat je hem ook naar mij door ging sturen.

    BeantwoordenVerwijderen