donderdag 28 juli 2011

Tot maandag of dinsdag! :D

Ja, ik ga morgen om 6 uur in de ochtend weg. Samen met mijn ouders en zus gaan we naar Parijs toe voor 3/4 dagen. Ik kom dus een tijd niet meer dingen posten. En als ik terug ben ga ik maar eens proberen wat nieuwe posten te plaatsen en zo, zodat het een nieuw tintje krijgt. :)
Ik ga de meeste mensen missen, ook wil ik nogmaals de volgers bedanken dat ze mijn blog hebben gevolgd. Ik ben jullie echt heel erg dankbaar.
Ben jij nog géén volger? Je kan nog volgen, ook als ik weg ben. Het volgen staat nooit gesloten. Maar hij staat juist altijd open zodat je altijd kunt volgen.
Blijf ook kijken en reageren. Zodat deze blog niet zakt met volgers, want als ik terug ben zou ik het echt super vinden als er ook wat reacties worden achtergelaten want soms denk ik echt dat ik deze blog alleen maar voor mezelf doe. xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten