zondag 31 juli 2011

Terug van Frankrijk! :D

Ja, ik ben weer terug in Nederland. Ik ben lekker op vakantie geweest naar Parijs. Een paar dagen overnachten in een hotel. In kleine kamers met harde bedden en lekkere kussens. Maar het was echt heel erg leuk. Jammer dat er geen Nederlandse zenders waren. Maar ja, we namen vaak de bus en metro om naar bepaalde plekken te gaan. Ik zal je wel vertellen wat we deden. :D

vrijdag 29 juli 2011
Op weg naar Parijs, de weg was niet zo druk maar toen we bijna bij het hotel waren werd het nogal moeilijk dus we gingen om hulp vragen. En dat werkte goed. Dus kwamen we aan bij het hotel. We hadden kamers vlak bij het restaurant waar we steeds gingen ontbijten. Het was wel leuk en we hadden een kleine kamer, jammer. En ook eens een kleine badkamer. Maar de gebruikten we niet 24 uur per dag hoor. Toen namen we de bus naar de metro. Omdat we naar Parijs zelf wouden gaan om het een beetje te verkennen. En weet je wat ik zag? Een wit levend standbeeld waar ik mee op de foto ging. Het was echt grappig. En we gingen lekker eten bij een pizzaria. En tegenover het hotel was er een winkelcentrum met een Wok & Sushi bar. Dus ging ik daar lekker wat sushi halen wat lekker was. :D

zaterdag 30 juli 2011
Op weg naar Disney. Van het hotel naar Disney duurde maar zo'n 40 minuten dus even rijden en we waren er. Toen we kwamen gingen we eerst in Big Thunder Mountain Railroad. Waar ik mijn armen omhoog gooide, daarna naar het spookhuis en toen gingen we lekker verder. We wouden als laatst een trein nemen die door heel het park ging maar dat duurde vreselijk lang dus gingen we naar de parade kijken van de prinsessen van Disney. Ja, klinkt kinderachtig. xD

zondag 31 juli 2011
Ja, even inpakken en we deden alle bagage in de auto en namen weer de bus en metro om naar Louvre en Champs Elysées te gaan. Wat ook wel leuk was. Alleen mijn voeten deden zeer dus gingen we maar snel naar de metro toe om weer naar huis te gaan. Naar Nederland. Als eten namen we maar een hamburger bij de Mac. Waar ik nog steeds niet genoeg van heb. Haha. Maar nu ben ik weer in Nederland en kan ik weer verder met mijn blog en kan ik lekker slapen in mijn eigen bed. :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten