maandag 25 juli 2011

JIPPIE :D


Jullie weten denk ik nog wel dat ik een jongen uit deze band knap vond. Nou na een lange tijd zoeken hoe hij heet heb ik eindelijk gevonden hoe hij heet! Alleen heb ik geen goede foto's van hem gevonden dus moest ik het maar doen met een filmpje. :)

En dit is dus die jongen waar ik het daarnet over had. Ik had er al eerder over verteld. Maar even nu zijn naam vertellen. Alleen, niet schrikken want ik moest er ook eerst om gaan lachen. Eerst even over zijn instrument. Hij speelt op een soort van piano. Hij is dus de Synthesizer. Had ik gevonden op wikipedia. Maar daarnaast stond dus zijn naam... Henk Jan Kooistra. xD

Ja, dat is dus zijn naam. Henk Jan Kooistra. Haha, maar hij is dus die Synthesizer. Dat zie je op de foto dus dan weet je ook meteen hoe hij heet als je op wikipedia hebt gekeken. Maar zo erg is die naam ook weer niet, alleen het erge is dat als ik Henk Jan lees dat ik meteen aan Henk Jan Smit denk. o_O

Geen opmerkingen:

Een reactie posten