vrijdag 10 juni 2011

YAY

Over een paar weken heb ik zomer vakantie. YAAY. *happy*
Ik ben echt zo blij dat ik over een paar wek zomer vakantie heb. Dan heb ik lekker 6 weken geen school. Dan ben ik eindelijk verlost van school, voor 6 weken dan. En als die 6 weken voorbij zijn, dan zit ik in groep 8. Mijn laatste schooljaar op de basisschool... :(

Maar even weer terug naar de zomer vakantie. Wat zal ik dan gaan doen? Werken aan mijn blog? Nee, ik ga echt niet 6 weken lang alleen maar achter de computer zitten. Zo ben ik niet. xD
En als ik op vakantie ga... Dan werk ik die tijd niet aan mijn blog, maar ik zal misschien wel, als ik terug ben, alles vertellen over mijn vakantie in [naam].

En als ik ook op vakantie ga, ga ik lekker genieten van de vakantie. Misschien ga ik lekker allemaal leuke dingen doen. Maar ik ga niet te vaak achter de computer zitten.
Misschien blijf ik thuis en ga ik gewoon allemaal tekeningen maken en boeken lezen. Narnia. xD

Maar ik kom heus wel nog eens op de computer maar niet al te vaak! Ik kom ook heus wel op mijn blog om graphics en mijn blog in leven te houden.
Straks heb ik nog geen nieuwe volgers. xD

Oh en ik heb dinsdag mijn spreekbeurt. Bijna dus. Dus wens me super veel succes hé! :D
Ik ga het over Nederland houden, lekker simpel zal je denken maar dat is het niet. Want je moet het wel voor de klas doen. En ik moet het voor meer dan 30 kinderen vertellen!
Misschien zit jij wel met 15 en kun je zeggen dat het gewoon lekker niet eng is. Maar dit is de eerste keer dat ik dit doe hé!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten