vrijdag 10 juni 2011

Painting


Ik had jullie nog belooft dat ik een tekening zou maken hoe ik me nu voel. Nou dat heb ik dan ook gedaan. Ik dacht dat ik er vandaag niet meer zo veel tijd aan kon hebben maar toch.
Je ziet allemaal dingen, misschien ook sommige waarvan je niks van snapt. xD
Bovenaan in het hoekje zie je een zonnetje en daaronder een regenboog, dat betekent dat ik me vandaag blij voel. Heel blij. Ook al is het hier buiten niet echt zonnig... :(
Daarnaast zie je twee wolken en een poppetje die wordt weggeblazen, nou dat betekent dat ik het gevoel heb dat ik denk dat iemand geen vriendinnen met me wilt zijn... Ik weet niet waarom dat ik dat voel maar tja, dat voel ik gewoon. xD
En daaronder zie je een hoofd, een meisje die bloost. Nou dat betekent dat ik me schaam voor iets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten