dinsdag 28 juni 2011

Summer Summer Summer! :D

Hoera!
Ik ben morgen [woensdag 29 juni] om 12.00 uur al vrij! Dan begint de zomervakantie voor mij. Dan heb ik lekker 6 weken vrij! En natuurlijk ga ik wat doen in die 6 zomerweken.
En als je denkt dat ik zo suf en lui ben om niks te doen heb je het mis, want ik ga zeker wat doen. En zeker weten ga ik naar het buitenland toe en ook in Nederland zwemmen. Misschien naar het strand maar dat licht eraan of het zand warm is. Want ik haat het als het zand heet is. Dan kan ik niet meer lopen en ga ik schreeuwen.

Maar als het zover is, bijna al. Ga ik proberen super veel te posten en super veel graphics te maken. Want een blog die stilstaat? Dat is niet leuk. Zo verlies ik mijn volgertjes. En ik wil dat niet. Want ik heb hier echt heel erg hard voor gewerkt! In mijn eentje. Dus ik hoop dat er een paar mensen zijn die willen helpen met het zorgen van volgers...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten